Beleef een geweldige jeugd!

Lid worden bij Waterscouting Belletable-Stella Maris is heel simpel.

Als je bij ons langs komt om een middag mee te doen, dan kun je een inschijfformulier mee krijgen naar huis. Als je de middag leuk vond en nog een keer wilt komen, dan neem je het ingevulde inschrijfformulier mee. Je geeft het af aan de leiding en die zorgen dat het inschrijfformulier bij de secretaris terecht komt.

Je mag bij ons altijd 3x vrijblijvend een middag meedoen. Hierdoor weet je zeker dat je het super leuk gaat vinden!

Contributie

Als je het na 3x meedoen niet leuk vindt dan kost het je niks. Je betaald pas contributie als je lid bent. De contributie bij onze vereniging bedroeg in het seizoen 2022/2023:

• Welpen  €160,00
  • Zeeverkenners, Wilde Vaart en Loodsen €180,00

Heeft u moeite om dit bedrag te kunnen betalen? In de gemeente zijn enkele fondsen waar u aanspraak op kunt doen, zoals het Jeugdsportfonds. Deze fondsen zijn te vinden op de website jeugdfondsenvenlo.nl Ook is het mogelijk dit in termijnen te betalen.

Kosten kamp

De kampen staan financieel los van de contributie. Hierdoor moet je hier alleen voor betalen als je hieraan deelneemt.  Kampen voor de welpen zijn over het algemeen goedkoper dan de kampen van oudere groepen. Ze gaan namelijk minder lang weg.