FAQ – De 90 van Venlo

Waterscouting Belletable – Stella Maris viert dit jaar haar 90 jarig jubileum! Hiervoor is een geweldige race georganiseerd, de 90KM van Venlo. Een vlettenrace die start bij Waterscouting Eindhoven en eindigt bij Waterscouting Venlo, via Weert, Heel en Roermond. Hier komen alle facetten voorbij van zeilen, roeien en jagen!

Wij hebben een aantal veelgestelde vragen voor je op een rijtje gezet!

Wat is de 90 van Venlo?

De 90 van Venlo is een epische vlettenrace georganiseerd ter ere van het 90-jarig jubileum van Waterscouting Venlo (Belletable Stella Maris). De race beslaat bijna 90 kilometer en omvat zeilen, roeien en jagen van Eindhoven naar Venlo.

Wanneer vindt het evenement plaats?

• Start 90 KM: Vrijdag 27 september om 20:30 in Eindhoven
  • Start Halve Afstand: Zaterdag 28 september om 08:30 in Roermond
  • Finish: Zaterdagmiddag 28 september bij Waterscouting Venlo

Tot wanneer kan men zich aanmelden?

De uiterlijke aanmelddatum is 1 september.

Wat houdt de Early Bird-aanmelding in?

De Early Bird-aanmelding loopt tot 1 juli. De exacte voordelen zijn nog een verrassing, maar reken op een leuk promotie-item in jaren 90-stijl voor vroege inschrijvers.

Hoe lang duurt het evenement?

De prijsuitreiking vindt plaats op zaterdagavond rond 19:00. Er is de mogelijkheid om na afloop te blijven slapen en zondag in de ochtend te vertrekken.

Wat moet men zelf meenemen?

• Vlet: Kan door ons geregeld worden, maar je mag ook je eigen vlet meenemen of we kunnen deze meeslepen op de route naar Eindhoven.
  • Slaapvoorzieningen: Er is slaapaccommodatie in het ruim beschikbaar, maar je mag ook een tent meenemen en opzetten.
  • Eten en Drinken: Neem gerust mee wat je lekker vindt. Wij zorgen voor snacks en drinken voor onderweg, een warme maaltijd tijdens de tocht, knakworsten en een maaltijd bij aankomst.

Voor wie is het evenement bedoeld?

Het evenement is open voor iedereen, ook als je geen actief scoutinglid bent. We hopen op teams van alle generaties uit de regio en daarbuiten.

Kan iedereen meedoen of is het alleen voor onze RA?

Iedereen is welkom om deel te nemen, ook scoutinggroepen van buiten onze regio. We verwachten echter vooral animo uit onze eigen regio.

Hoeveel kost deelname?

De kosten bedragen €25,- per persoon.

Waar kan ik me aanmelden of meer informatie krijgen?

Voor aanmeldingen en meer informatie kun je contact opnemen met ons via;
telefoonnummer: +31642146261 of mail ons op: zeilweek@hotmail.com