90 jarig jubileum

Waterscouting Beteletable – Stella Maris mag dit jaar haar 90-jarig bestaan vieren. We zijn namelijk in 1934 opgericht! Wil je meer weten van onze oprichting en geschiedenis? Lees het dan op onze pagina.

In 2024 gaan wij dan ook vele leuke activiteiten ondernemen. Zo wordt er een speciale Langste Daag georganiseerd voor onze leden en familie. Tijdens deze opkomst staat het 90 jarig jubileum centraal.

In het najaar organiseren we een epische vlettenrace, namelijk de 90KM van Venlo. Hier mag iedereen zich opgeven die 90KM wil zeilen, roeien en jagen. Leden, oud-leden, duwbak-leden. Ook Waterscouts en oud Waterscouts van onze collega waterscouting’s zijn welkom. Bekijk snel de pagina en meld je aan!

Door deze activiteiten willen we met onze leden, vrijwilligers en met jullie een onvergetelijk jubileum jaar maken!