De 90 van Venlo – Jubileum 1934-2024

Een episch waterscoutingavontuur!

Dit jaar viert Waterscouting Venlo haar 90 jarig jubileum! Hiervoor organiseren we de spannende ‘90KM van Venlo’: Een epische vlettenrace die start bij Waterscouting Eindhoven en eindigt bij Waterscouting Venlo, via Weert, Heel en Roermond. Doe mee en ervaar het avontuur van zeilen, roeien en jagen!

Wanneer:

Start: vrijdag 27 september 20:30 uur in Eindhoven
Start halve afstand: zaterdag 28 september 8:30 uur in Roermond
Finish: zaterdagmiddag 28 september bij Waterscouting Venlo

Kosten

De kosten voor de deelname aan deze fantastische race is €25,- per dol. Hier krijg je een geweldige ervaring voor terug! 90KM inspanning vol met avontuur. Je viert het geweldige jubileum met ons als Waterscouting Venlo mee!

Prijsuitreiking

Natuurlijk kan een race niet zonder prijsuitreiking. Ook bij deze jubileum race is er dan ook een prijsuitreiking, op zaterdag 28 september om 19:00 uur.

Wat kun je verwachten?

• Een onvergetelijke vlettenrace over 90 kilometer, aangedreven door spierkracht en wind
  • Verzorging van je vlet, eten en drinken
  • Muziek, kampvuur, eten en drinken na afloop
  • Mogelijkheid om te overnachten om de feestelijkheden voort te zetten

Voor wie is het?

Iedereen is welkom om deel te nemen, ook als je geen actief scoutinglid meer bent! Max. 6 personen per team en doe mee aan dit unieke waterscoutingavontuur. We hopen op teams van alle generaties uit de regio en daaromheen!

Meld je aan!

Heb je interesse om mee te doen of wil je meer informatie? Neem contact met de organisatie op of meld je meteen aan! Voor aanmelden kun je ons mailen op: zeilweek@hotmail.com
Je kunt je opgeven voor deze epische vlettenrace tot uiterlijk 1 september!

Heb je nog vragen?

Wil je meer weten over deze fantastische jubileum race? Bekijk onze FAQ-pagina, daar vind je alle antwoorden op je vragen. Of neem contact op met de organisatie.