Verhuur

Water, bos en alle ruimte

Waterscouting Venlo ligt op een mooie locatie voor land- en waterscoutinggroepen. Aan de voorzijde van ons gebouw ligt een klein stuk stukje bos dat zich ideaal leent voor spellen. Aan de achterzijde ligt een plas die alleen toegankelijk is voor pleziervaart. Naast de afgesloten haven ligt een containerhaven. Voor een impressie kunt u hier klikken. Onze accommodatie wordt uitsluitend aan andere scoutinggroepen verhuurd. Tijdens de verhuurperiode houden leden van onze vereniging toegang tot het terrein, zodat ze met onze vletten kunnen gaan varen. Heeft u interesse in het huren van onze locatie? Vul dan het contactformulier in of neem direct contact op met Daan van Kruchten: 06-29780624.

Faciliteiten

Aanwezige faciliteiten terrein

• Grasveld om tenten te plaatsen
  • Vuurkuil (vuur maken toegestaan)
  • Vlaggenmast
  • Terrein volledig omheind
  • Bos aan de overkant van de weg
  • Strandje aan het water
  • Zwemwater
  • Aanleggen met boten mogelijk +/- 90 meter aanlegsteiger

Aanwezige faciliteiten gebouw

• Grote loods (ideaal voor spellen op regenachtige dagen)
  • Kombuis (Keukentje) met water, afwasgelegenheid (geen kooktoestel)
  • Instructielokaal (20m2)
  • 5 Toiletten
  • 2 Douches
  • 4 Wasbakken

Overnachten in het gebouw is toegestaan.

Tarief

Het tarief dat gerekend wordt is €3,50 per persoon per nacht. Hierbij geldt een minimum van €50,00 per nacht. Hierbij is het gebruik van toiletten douches en elektra inbegrepen.

Contact

Mocht u gebruik willen maken van onze accommodatie dan kunt u contact opnemen met onze terreinbeheerder via het contactformulier.